Alla inlägg den 21 november 2015

Av Björn - 21 november 2015 12:45

Var ju och såg Hunger Games på bio igår och jag sa ju att jag skulle återkomma om filmen var värd och se eller ej. Det kan jag säga att det var den!!! Tyckte att den var riktigt bra! Dock lite besviken på vissa ställen i filmen. Tyckte att allt egentligen fick för snabbt och det kunde ha varit en till film istället. För de har ju byggt upp så mycket spänning med alla filmer och helt plötsligt så var den slut liksom. Aja, den var bra iaf!


Efter bion så gick vi och käka på kina restaurang (Kina mat är ju typ det bästa som finns). Åt nudlar med kyckling, något slags kött och räkor. För alla er som inte vet det så har jag väldigt svårt för räkor. Men de hade gjort dem bra igår så det gick bra ändå.


Igår så släppte ju Adele sin nya skiva 25, som jag har längtat! Jag är ett riktigt Adele fan! Men när jag öppnade spotify för att lyssna så var den inte där. Panik! Då läste jag på typ Aftonbladet eller nåt att hon inte kommer att släppa den på någon musik streaming sida alls tydligen. Besviken.... Visst visst man kan ju köpa skivan men då tar det ju ett antal dagar innan man får den också.....


Nä nu så får man gå ut och ta en promenad i kylan och sedan läsa läxa, har prov nästa vecka.


Hejja hejja


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards