Alla inlägg under maj 2015

Av Björn - 25 maj 2015 08:04

Asså vad hände.......Såg jag rätt.......Hörde jag rätt....... Ja det gjorde jag........ SVERIGE VANN EUROVISION SONG CONTEST! Helt sjukt! Kan inte fatta att vi vann igen! Det var ju Ryssland som ledde men heltplötsligt så vann vi. Om ni inte redan har förstått det så ÄLSKAR jag Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Men grejen är att jag inte gillade Måns Zelmerlöws låt Heroes innan den vann esc. Men jag tycker faktikst fortfarande inte om den. Den är inte lika dålig som innan utan den går att lyssna på nu iaf. Men jag tycker om nummret och att titta på själva uppträdandet men sedan så är det inte så bra. Förlåt! Tror att det är bara den här låten och Diggiloo-diggiley som jag inte tycker om av de svenska låtarna som vunnit. Men strunt samma, helt fantastiskt att vi vunnit


Så vet ni vad jag ska göra till Maj........???? Troligen gå på eurovision. Mamma frågade om jag skulle vilja gå poå det så det lär bli jag och min syster. Det är ju enkelt att gå på eurovisioon med henne för hpn bor ju i Stockholm så då kan jag ju sova hemma hos henne. Tänk så bra det kan bli. Men det beror ju på om det bli i Stockholm. Vilket jag hoppas för förra gången så var det ju i Malmö så nu är det Stockholms tur tycker jag..............!!!!!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards