Direktlänk till inlägg 16 december 2014

Mest om Stockholm

Av Björn - 16 december 2014 10:35

Asså hur seg kan man vara egentligen vara! Jag skapar en blogg för att naturligtvis blogga och vad gör jag? Jo, det tar typ 400år innan jag gör det. Men jag ska försöka att bogga lite oftare. Men det har ju hänt så mycket saker.

(flashback) (iallafall några saker)


1, Jag har börjat på gymnasium och går på vård och omsorgs linjen för att studera till barnmorska. (Men egentligen så vill jag ju bli någonting inom musiken.)


2, Gjort färdigt en julshow (nästan färdig).


3, Jag åkte till Stockholm och hälsade på min syster och såg musikalen Livet är en schlager som var så sukt j***a bra!!! Vill se den igen och rekommenderar den varmt! Vi var även på museum, cosmonova, shoppade, cafe, bio och även så åkte vi sky view. Alltså JAG åkte sky view som är så fruktansvärt höjdrädd, men det gick bra det med.


Förresten: Jag har börjat att tok lyssnat på Celine Dion, Beyonce och Lana Del Rey! Jag tordde att Lana Del Rey bara gjorde sega och tråkiga låtar, tvärtom!


Ska nu börja att läsa lite samhälle, wihooo!


(Lite bilder från Stockholm)

  

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björn - 21 november 2015 12:45

Var ju och såg Hunger Games på bio igår och jag sa ju att jag skulle återkomma om filmen var värd och se eller ej. Det kan jag säga att det var den!!! Tyckte att den var riktigt bra! Dock lite besviken på vissa ställen i filmen. Tyckte att allt egent...

Av Björn - 19 november 2015 15:12

Hej!   Redan November?! Haha, hallå vad tiden går fort just nu. Tyckte att jag bloggade alldeles nyss! Men men (gå vidare)..... Äntligen så är det fredag imorgon! Så skönt! Det har varit så mycket i skolan just nu så man har typ inte kunnat ta de...

Av Björn - 25 maj 2015 08:04


Asså vad hände.......Såg jag rätt.......Hörde jag rätt....... Ja det gjorde jag........ SVERIGE VANN EUROVISION SONG CONTEST! Helt sjukt! Kan inte fatta att vi vann igen! Det var ju Ryssland som ledde men heltplötsligt så vann vi. Om ni inte redan ha...

Av Björn - 18 april 2015 07:11

Jaha, du var man påväg till Stockholm igen då. Tåget började att gå lite över sex och ska komma fram typ halv tio. Haha, tycker att jag knappt skriver något annat än att åka till Stockholm på den här bloggen!Jag vet att jag sagt det förut men jag säg...

Av Björn - 16 januari 2015 14:11

Jaha, idag så är det fredag. Asså den här veckan har varit en av de jobbigaste tror jag. Jag har haft olika prov, inlämningar och glömt min telefon på bussen. Det sistnämna: ja det är sant. Min telefon måste ha åkt ur fickan så att den blev kvar i ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards