Alla inlägg under december 2014

Av Björn - 17 december 2014 10:06

Vaknade typ kl: 04:30 imorse och trodde inte att jag skulle kunna kliva upp! Brukar vanligtvis vakna då på vardagarna men idag så orkade jag liksom bara inte.

Åkte till skolan kl: 06:20 bara för att jag och några andra skulle göra färdigt en uppgift på ämnet vård och omsorg. Gick väl bra tror jag. (Yei!)


På fredag så har vi ju typ skolavslutning. Med skolavslutning menar jag: titta på en föreställning i aulan där man kunde anmäla sig och typ sjunga och dansa som är 40min lång. Sedan så skulle vi bara fika. Men jag då som bor ca, 100mil från skolan. Ska alltså komma dit, se föreställningen, fika och sedan sluta. Så jag måste gå och vänta på bussen i ca: 5,20h!!! Så jag frågade min lärare om jag kunde stanna hemma på fredag vilket jag fick! Rättvisan har segrat!


Nu är det bara 1 vecka kvar eller ja 6 dagar kvar kan man ju säga tills det är julafton. Helt sjukt, det var ju nyss......


Ska nu sitta och lyssna på musik innan jag och några kompisar ska gå och äta på en restaurang.

Kan inte bestämma mig om jag ska lyssna på Lana Del Rey eller Lorde..........



Av Björn - 16 december 2014 10:35

Asså hur seg kan man vara egentligen vara! Jag skapar en blogg för att naturligtvis blogga och vad gör jag? Jo, det tar typ 400år innan jag gör det. Men jag ska försöka att bogga lite oftare. Men det har ju hänt så mycket saker.

(flashback) (iallafall några saker)


1, Jag har börjat på gymnasium och går på vård och omsorgs linjen för att studera till barnmorska. (Men egentligen så vill jag ju bli någonting inom musiken.)


2, Gjort färdigt en julshow (nästan färdig).


3, Jag åkte till Stockholm och hälsade på min syster och såg musikalen Livet är en schlager som var så sukt j***a bra!!! Vill se den igen och rekommenderar den varmt! Vi var även på museum, cosmonova, shoppade, cafe, bio och även så åkte vi sky view. Alltså JAG åkte sky view som är så fruktansvärt höjdrädd, men det gick bra det med.


Förresten: Jag har börjat att tok lyssnat på Celine Dion, Beyonce och Lana Del Rey! Jag tordde att Lana Del Rey bara gjorde sega och tråkiga låtar, tvärtom!


Ska nu börja att läsa lite samhälle, wihooo!


(Lite bilder från Stockholm)

  

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards