Alla inlägg under april 2015

Av Björn - 18 april 2015 07:11

Jaha, du var man påväg till Stockholm igen då. Tåget började att gå lite över sex och ska komma fram typ halv tio. Haha, tycker att jag knappt skriver något annat än att åka till Stockholm på den här bloggen!Jag vet att jag sagt det förut men jag säger det igen. Det var längesedan jag bloggade senast men jag ska börja att komma igång med det nu igen (förhoppningsvis).

Har liksom haft sååå mycket stressig vecka på skolan. Vi ska läsa ut en engelska bok och en svenska bok, haft nationellt prov i svenska och en massa matte uppgifter. Asså vem orkar!?!?

Iaf...... Idag så ska jag och syrran gå på Livet är en schlager ÄNNU EN GÅNG! Ska bli så sjukt roligt. Åker då hem imorgon så att det blir bara en luten snabb visit men ändå liksom. Vem tycker inte om att åka till Stockholm.

Ska nu antingen sitta och och läsa, lyssna på musik eller se om american horror story. Kan inte bestämma mig. Men det får nog bli lite musik som typ lite peppning för ikväll.

Återkommer senare hur dagen varit!

Yei!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards